poniedziałek, 3 grudnia 2012

Wygrane:)

Przepraszam że ie napisałam wyników moich dwóch konkursów o 21:00 tak jak było w zapowiedzi.
Mam nadzieję że nie macie mi tego za złe:).
To już bez przeciągania ogłoszę wam zwycięzcę(lub zwyciężczynię)konkursu po"Test'.
Egzekwo pierwsze miejsce zajęli Tosia i Adventure Dragon!
Jako nagrodę za wygraną będziecie mogli sami napisać post na mojego bloga!
Wasze propozycje własnego postu-oczywiście a temat kucyków-zamieśćcie pod tym postem:).
Szczególne pozdrowienia przesyłam tobie Tosiu bo widzę że mój blog chyba przypadł ci do gustu.
Co do konkursu Urodzinki Twilight muszę powiedzieć że jestem nieco zawiedziona gdyż nikt nawet ie spróbował wziąść w nim udziału.

1 komentarz:

  1. Yey! :D
    Muszę jeszcze pomyśleć nad tym tematem... Jak coś wymyślę- dam znać. :3
    A jeśli chodzi o konkurs z urodzinami Twilight to chętnie bym wzięła udział, ale dowiedziałam się o nim dopiero godzinę temu a w moim przypadku to za mało na zrobienie dobrej pracy. :c

    OdpowiedzUsuń