środa, 20 marca 2013

Muzyka i Equestria..

Naszymi dzisiejszymi gośćmi w Muzyce i Equestri są Octawia DJ Pony 3 i nasz tajemniczy gość który dołączy do nas później.
Witaj Octavio.
Witaj Martyna.
Siema DJ Pony 3
YO.
Najpierw chcę porozmawiać z tobą Octavio.Co ty tak naprawdę myślisz o muzyce.
Dla mnie muzyka powinna płynąć z głębi i opowiadać historię.Puste dźwięki nie mają znaczenia w muzyce bo najważniejsze jest to co chcesz przedstawić grając dla innych.W moich piosenkach opowiadam o tym jaka według mnie powinna być Equestria.Ona powina tętnić życiem a nie umierać pod śmieciami.
Dziękujemu ci Octawio.
A ty DJ Pony 3,co myślisz o muzyce?
Nie mogę się w pełni zgodzić z Octavią gdyż według mnie muzyka powinna płynąć z płyty i głośników bo jakoś nie wyobrażam sobie muzyki wychodzącej z pempka.Ale jedno jest dla mnie pewe,powinna być szybka wesoła i głośna bo inaczej czuła bym się jak na stypie.
Dziękuje ci bardzo DJ Pony 3.
A teraz nasz niezapowiedziany gość....Pinkie Pie!
Cześć Pinkie.
Cześć.
Powiedz mi co tak naprawdę myślisz i wiesz o muzyce.
Ja wiem o muzyce wiele bo gram na:saksofonie,trąbe,flecie,cymbałkach,bębnie,pianinie,gitarze klasycznej,gitarze elektrycznej,akordeonie i kazu:).I to na wszystkich naraz:).
WOW!To niesamowite Pinkie!
Wiem.Kiedyś trafiłam do szpitala bo tak szybko grałam że zapomniałam nabrać powietrza:).
To chyba źle.
Wcale nie.
No dobrze.I to na tyle w dzisiejszym temacie Muzyka i Equestria.

2 komentarze:

  1. Świetnie, tylko lepiej by się czytało jakby były myślniki albo każdy miał swój własny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem ale komputer mi się zacinał strasznie więc żeby go nie przeciążać pisałam tak:).

    OdpowiedzUsuń