piątek, 18 kwietnia 2014

Nie Pobijcie Mnie ;_;

                                                                                   Witajcie!


Tak, a więc to znowu ja, po jakże długiej przerwie na blogu. Na swoje usprawiedliwienie powiem, że niedawno miałam ważne testy i musiałam się uczyć, więc nie miałam czasu tu zaglądać. No ale co, nie było mnie przez jakiś czas a teraz znowu wracam z opisami,streszczeniami, z nicości wziętymi postami i innymi tego typu rzeczami. Mam nadzieję że jeszcze ktoś o tym blogu pamięta i będzie się cieszył że wreszcie się ruszę do napisania czegoś nowego. Ja osobiście sądzę,że normalni ludzie zareagowali by na moje posty tak:

Ale jak się miło okazuje jest kilka osób,które lubią czytać co tu wpisujemy ^^.
Tak więc mam nadzieję że nie pobijecie mnie za tak długą nie obecność i jestem ciekawa jaką wymówkę znajdzie Cece, bo testy ja już sobie zaklepałam.
No to do zobaczenia w kolejnych postach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz