niedziela, 16 grudnia 2012

Wywiadzik:)

Dziś przeprowadzimy wywiad z Twilight.
Witaj Twilight!
Witaj Martyna!Co cię tu sprowadza?
Chciała bym przeprowadzić z tobą mały wywiad.Zgadzasz się?
Oczywiście!Pytaj śmiało.
Chciała bym porozmawiać z tobą o książkach..
O książkach?O książkach!?-Twilight zrzuca na ziemię wszystkie książki w bibliiotece i układa je na kupki.
Eee...Twilight co ty robisz?
Przygotowuje się.
Aha.No dobrze przejdźmy do pierwszego pytania.Jaka jest twoja ulubiona książka?
Och...Ech...Czy ty mierzysz czas?Ile mam na odpowiedź!?
Twilight czy wszystko ok?
Oczywiście.Ja tylko nie chcę oblać.
Oblać czego?To nie test.
Tak oczywiście. Na pewno przysłała cię tu Celestia by sprawdzić czy dobrze się uczę,a jeśli obleje wyśle mnie do magicznego przedszkola dla nieuków i nie pozwoli mi dokończyć studiów,a zanim się obejrzę będę wywoziła magiczne śmieci bo nie zdam!
Eee...Twilight. Ja może wpadnę kiedy indziej.
Co idziesz do niej?Nie stój!Ze mną jest przecież wszystko dobrze!

I to był właśnie-tak mi się zdaje-wywiad z Twilight.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz