poniedziałek, 8 lipca 2013

Komentarze i Like


Posłuchajcie mnie moje kucyki.

Mam wiele rzeczy do zrobienia w domu i co chwila wyjeżdżam ale przynajmniej raz dziennie staram się wejść na bloga i napisać choćby jeden post.
I robię to tylko dla was i mam teraz do waz wielką prośbę.
Wiem że pisanie komentarzy wydaje wam się nudne bo twierdzicie że się nie opłaca bo pewnie i tak nie przeczytam ani nie odpiszę. A like? Po co to to tylko znaczek.
Ale uwieżcie że choćby napisanie mi w komentarzu " Fajny Post " sprawia że mam ochotę napisać kolejnego
bo wiem że wam się podoba.
Taki jedem mały komentarz potrafi tak zmotywować że nie zdajecie sobie z tego sprawy.
Gdy czytam taki komentarz czuję że ktoś jednak lubi czytać te moje wypociny xD.
Dlatego proszę was o jakikolwiek miły gest na blogu który nic nie kosztuje a sprawia mi radość i daje chęci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz