poniedziałek, 8 lipca 2013

My Little Minecraft


Pewnie wiele osób czytających mego bloga spotkało się już z fantastyczną grą jaką jest minecraft.

I wiem że to pojawiło się już dawno ale jeśli jeszcze ktoś nie wie to jest pewna modyfikacja która sprawia że jesteśmy kucykami.
Tu macie link do pobrania :http://www.minecraftforum.net/topic/748553-152-mine-little-pony-v1527/
Modyfikacja nazywa się Mine Little Pony:).

I skoro już jestem w temacie minecrafta to poinformuje was że w śerpniu nie będzie mnie na blogu ponieważ mam zamiar wybrać się do Krakowa na fanowskie spotkanie z Polskim Pingwinem i Multim oraz z innymi youtuberami.
Jeśli ktoś z was też ma zamiar się wybrać to morze mnie tam spotkać a jeśli chcecie wiedzieć to mam długi warkocz i jestem chuda. Na i mam mniej niż 15 lat :p!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz