niedziela, 15 września 2013

Wspaniały Głos

Jak pewnie zauważyliście w MLP jest pełno piosenek dotyczących przyjaźni pomaganiu sobie nawzajem itp.

Otóż mam dla was pewne zadanie. Jeśli chcecie możecie zebrać kilku znajomych lub samemu zaśpiewać i nagrać jedną z piosenek w mlp i wysłać ją do mnie a ja umieszczę ją na blogu.
Jednak to nie może być takie proste. Aby wasza piosenka mogła się znajdować na głównej stronie CPN nie wystarczy tylko zaśpiewać tekstu tej piosenki i mi ją wysłać. Bo tekst musi być przez was zmieniony. Możecie zmienić go całego lub połowę i możecie nawet zmienić tematy byle by to trzymało się kupy. Piosenkę wysyłacie na e-mail mlp.fim.funclub@gmail.com i jeśli uznam że trzymaliście się poleceń i że wykonanie mi się podoba wstawie ją na bloga.
Mam nadzieję że chociaż jedna osoba się zgłosi:).
Papatki:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz