piątek, 20 września 2013

Japan MLP!

Pewnie każdy z was moje kucyki zetkną się już kiedyś z czymś co wielbię i kocham a mianowicie z Japońskimi Animacjami.Kucyki przedstawione w takiej animacji strasznie mi się podobają ponieważ ich kolory i ostrość są dla mnie jak marzenie. Mogła bym patrzeć na taki obrazek cały dzień,ale przejdę już może do sedna sprawy.
Otóż chodzi o to że w internecie jest pełno blogów o kucykach i każdy jest prawie identyczny.
Wstawiane obrazki kucyków, posty o nich i inne mnóstwo rzeczy które powtarzają się w takich blogach.
I tu mam pytanie do was moi mili.
Chciała bym aby CPN nie był taki sam jak wszystkie blogi,dlatego pomyślałam że fajnie było by odejść od standardowych rysunków kucyków a zamiast tego do ich japońskiej,bardziej żywej wersji.
Oczywiście obrazki kucyków również by się pojawiały tylko w mniejszej skali.
Jeśli mój pomysł się wam podoba piszcie w komentarzach co o tym sądzicie.
Papatki^_^!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz