niedziela, 15 grudnia 2013

Super Ważna Informacja!!!

Witajcie moje kucyki! Dzisiaj, czyli 15.12.2013r stało się coś na co bardzo długo czekałam. Otóż AdSense oraz Google dały mi możliwość zarabiania na blogowaniu. Jest to dla mnie naprawdę coś ważnego bo nie mam dużego dopływu pieniędzy a chcę wyremontować pokój, oraz kupić sobie kilka rzeczy. Jednakże nie chciała bym abyście czuli się w tym zagubieni czy coś więc wszystko wam wyjaśnię. AdSense wstawia na mojego bloga reklamy, i za każdą osobę która bloga odwiedzi dostaję jakąś małą kwotę pieniędzy. Jednakże nie chcę zepsuć bloga ani zniechęcić was do czytania i komentowania,dlatego mam ważne pytanie do moich wiernych czytelników(wiecie o kogo chodzi). Czy mogę udostępnić reklamy(oczywiście jeżeli moje podanie zostanie dobrze rozpatrzone) i czy nie będą one wam przeszkadzać? Oczywiście postaram się je potem usunąć dlatego najpierw pytam was. Proszę dać znać w komentarzu i papa:).

1 komentarz: