niedziela, 29 września 2013

Niedzielne Aktualności

Mam z wami dość dużo spraw do omówienia, a że dawno nie było aktualności to najwyższy czas je zrobić:).

Po pierwsze, nazwa strony została zmieniona na Life in Equestria, jednakże adres strony pozostał taki sam ponieważ osoby które nie bywały tu ostatnio mogą nie wiedzieć o nowej nazwie.
Zmienił się także lekko wygląd bloga, gdyż z kucyków przeszliśmy w bardziej człowieczą odmianę:).
I teraz jedna z najważniejszych rzeczy. Jest to bardziej ogłoszenie niż aktualność ale nie chcę robić osobnego posta do tak krótkiego tematu.
Osoby z niejakim doświadczeniem co do prowadzenia takich oto blogów, które naprawdę mają o tym jakąś większą wiedzę i są zainteresowane pomocą przy tej stronie niech napiszą na mój e-mail który podam niżej.
Osób takich przydało by się z 7. Już tłumaczę o co chodzi dokładnie. Ja nie chcę zaniedbywać strony a mam bardzo mało czasu na pisanie, i jeszcze majstrowanie przy stronach,których nadal nie naprawiłam. Osoba zgłaszająca się musiała by coś najpierw zrobić bo nie powierzę tego wszystkiego byle komu. Musieli byście stworzyć, lub pokazać mi jakiegoś ze swoich blogów który posiada: etykiety,(które działają nie jak u mnie xD), porządny wygląd bloga, posty na poziomie( nie coś typu boli mnie łeb i mam dwóje więc nara).
Osób z taim blogowym doświadczeniem potrzebne mi 6 każdy do innej etykiety/strony.
Jedna osoba jest potrzebna do zrobienia jakiegoś ładnego tła,od razu z tytułem.
Chodzi mi o tło takie jak np. ma FGE tylko żebyście nie ściągali:).
Mój e-mail to: mlp.fim.funclub@gmail.com
Proszę stosować się do zasad i do zobaczenia)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz