czwartek, 26 września 2013

Muzyka i Nietylko!

To znowu ja a zemną to co widzicie czyli zmiana o której pisałam już ostatnio:)!
Jeśli ktoś dopiero wstał i jego muzg jeszcze nie działa niech popatrzy na ten obrazek i się skupi, a jeśli jest po prostu głupi to już tłumacze o co chodzi:).
Postanowiłam że Japońskie Animacje dodadzą stronce (napisałam stronce a nie blogu jupi^^) takiego jakby smaczku.
 A więc jeśli mogę to tak nazwać to faza pierwsza zmian zakończyła się sukcesem:).
Druga faza natomiast na pewno się wszystkim spodoba:).
Jak już zauważyli na pewno i głupi i ci bardziej rozgarnięci stronki które kiedyś wstawiłam (fanfik, fanart, ponymeet itp.) nie działają tak jak miały. Ale już mniej więcej wiem jak to naprawić ale wszystko zmierza do jednej rzeczy. Otórz chciała bym wstawiać na stronę różne piosenki z kucyków i niekoniecznie orginalne, bo mam już kilka na oku. Jeśli autorzy tych piosenek udostępnią mi je to z wielką chęcią wstawię je tu abyście w wolnej chwili mogli wejść sobie tu aby nie tylko poczytać ale także pooglądać i posłuchać:).
Mam nadzieję że pomysł się wam podoba i że przyciągnie to wiele nowych osób:).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz